ביטול עסקה

צר לנו שהחלטתם לבטל את ההזמנה.

אנחנו בדלתא עושים את מירב המאמצים כדי לספק עבורכם את השירות הטוב ביותר, ומקווים להמשיך להתראות, כאן ובחנויות.
על מנת שנוכל לטפל בבקשת ביטול העיסקה שלכם, אנא השאירו את הפרטים הבאים:

לידיעתך – אינך חייב/ת למסור כתובת דוא"ל לצורך ביצוע הביטול; אך מסירת כתובת מייל תאפשר ללקוח/ה מעקב אחר הטיפול בביטול וקבלת הודעה מדלתא על הפנייה. מעקב זה לא יהיה אפשרי ללא מסירת כתובת דוא"ל.

דרכי הביטול:
דלתא מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול שימסור הצרכן בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ובהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות להלן:

  • בעל פה, באמצעות שירות הלקוחות של דלתא, בטל" 1700-500-252. או בהודעה בעל פה באחת חנויות רשת דלתא
  • בדואר רשום, לכבוד דלתא גליל תעשיות בע"מ, שירות לקוחות דלתא, רחוב האשל 43, קיסריה
  • בדואר אלקטרוני, לכתובת customer.service@delta.co.il
  • בפקס שמספרו 076-8177287
  • באמצעות האינטרנט, בכתובת www.delta.co.il/cancel-order